tirsdag 20. oktober 2009

Hobbyrommet mitt


Nå tørr jeg å vise litt av hobbyrommet mitt. Har akkurat ryddet bordet. Resten av rommet er kaos av stoffer, symaskin, strykebrett, trimsykkel ??? og mye mer. Dattera mi og jeg har planer for renovering av rommet så vi får se hva det blir til.


Fant ikke helt roen til å lage kort i dag. Da er det greit å bare sitte og stemple opp noen stempler til kreativiteten begynner å koke igjen. Har sett to av de nye julestemplene fra Hänglar på bloggen til Tussan, de var bare så nydelige. Måtte rote i julestemplene mine og finne frem de Hänglene jeg har selv. Har noen julestempel fra Magnolia også. Nå skal jeg kose meg på nettbutikkene og se etter nye julestemplel, kanskje jeg bestiller noen i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)