tirsdag 24. november 2009

Kort istedenfor symaskin




I dag hadde jeg tenkt å applikere på juleløperen min, men det gikk rett i vasken. Det er så lenge siden jeg har gjort det på symaskinen at jeg har glemt bort hvordan innstillingen skal være.Prøvde meg litt frem med bruksanvisningen foran meg, men det gikk dårlig. Sømmen ble veldig stygg, og jeg måtte pirke masse for å få den opp igjen. Prosjektet ble parkert, og jeg lagde kort isteden. Jeg har brukt papir fra Melissa Frances og et av Evys nye julestempel. Det runde stemplet husker jeg ikke lenger hvor jeg har kjøpt. Har også limt på noen "glassdråper", men de vises ikke så godt på bildet.

Ny dag og nye muligheter med symaskinen i morgen. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)