søndag 13. desember 2009

Tredje søndag i advent



Nå går det fort mot jul, og jeg kjenner at tiden puster meg litt i nakken. Min supre datter har vasket kjøkkenskapene i dag, så jeg har fått brukt litt tid på hobbyrommet. Her har jeg laget en mellomting mellom en pakkelapp og et kort. Kjøpte selve merkelappen ferdig kuttet på Smykkesteinen. Skal gjemme en av dem for å bruke til mal senere. Synes det var en smart løsning også for å få brukt opp litt restepapir. Blir nok å lage noen flere slike.






Så har jeg laget ferdig min andre eske. Denne er mindre enn den første jeg laget. Malen jeg har gått ut fra fant jeg på Randi Thorsens fantastiske blogg. Hun er en mester til å lage esker. Papiret er fra Papirdesign.Knoppen jeg har brukt på klaffen foran er fra Tim Holtz. På lokket har jeg brukt noe glitterlimgreier, men det gjorde at lokket ble litt "krøllete". Jeg skal fylle den med sjokoladekuler og gi den til ei fantastisk dame på jobben  min.

Nå skal jeg nyte resten av søndagskvelden med Anne Holts nye bok Pengemannen.

Ha ei fin uke!

1 kommentar:

  1. Så flott den ble!!! Stilig med de kulene under. Tenker hun ble glad for den.
    Jeg er enig med deg, det er en glede i seg selv å kunne glede andre. Spesielt skøy er det å gi til noen som ikke hadde forventet å få noe!
    Ha en herlig kveld!
    -klem-

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)