torsdag 8. mars 2012

Lommekort i rosa

  Så var det rett over på rosa, en farge som jeg ikke bruker så veldig
mye.:) Sist jeg var hos TreL kjøpte jeg dette vakre papiret fra 
Papirdesign, og da måtte det bli et rosa kort. 

På bloggen til Lena Katrine så jeg et aldeles nydelig lommekort som 
jeg bare måtte lifte. Det er så vanvittig mye fint å se på bloggen 
hennes, hun er en sann mester. :) Så fikk jeg prøvd min nye 
kantpunch også. Motivet er fra Wee Stamps og er fargelagt
med promarkers. Jeg har sydd rundt alle panelene med symaskin.

I løpet av helgen skal dere få se at jeg har brukt symaskinen på 
stoff også. Det ligger en halvferdig løper på strykebrettet. I tillegg
ligger det en utrolig innholdrik og herlig candy her som jeg var
så utrolig heldig å vinne fra superdyktige Papirdama. :):)

Men først er det bokklubb sammen med noen herlige kollegaer,
og i morgen er det helg! 


20 kommentarer:

  1. Så nydelig et kort! Lekkert med rosa! Og den bretteteknikken der var smart, må prøves:)
    Klem, Berit

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Artig vri :)

    SvarSlett
  3. har du forresten vært innom blogen til papirdama? http://papirdama.blogspot.com/2012/03/candy.html

    SvarSlett
  4. Gurimalla så lekkert kort, herlig med punchkanten og den tagen i kortet :)) Gratulerer så masse med candy, så heldig da :)
    Har du hørt fra din søster?
    Takk for koselig besøk, så gøy at du liker det jeg lager :))
    Klem Lill

    SvarSlett
  5. Det er bare en ting å si; nyyydelig kort!

    SvarSlett
  6. For et nydelig kort Trine! Likte kjempegodt den varianten. Nydelig motiv og herlig kantpunch!! Har Linda den.....? : )

    SvarSlett
  7. Kjempefin bretting! Det motivet har jeg vurdert sterkt å skaffe meg også ;) så nyydelig du har fagelagt det i sarte lyse farger. Herlige papirer, jeg liker rosa veldig godt :) Fin kantpunch du har der.
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  8. Så nydeligt et lommekort... fin ide at bruge en cirkel som tag. Fine farver og papirer du har brugt. Ha en god weekend

    SvarSlett
  9. Aldeles nydelig lommekort !

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  10. Nydeligt kort.....ha ei strålende helg....klemz

    SvarSlett
  11. Nydelig kort med masse lekre detaljer!
    God helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  12. Dette var veldig flott, nydelige ark, farger og søtt motiv.
    Smart måte å lage lomme på, legger den i må prøve lista mi.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  13. Såååå stilig kort.
    Kjempesmart med lommekort. Lekkert.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  14. Så nydelig lommekort! Den kantpunchen var virkelig lekker. Har sett denne varianten inne hos LK jeg også og de er jo så fiine. Skal prøves! Fortsatt god helg! :)

    SvarSlett
  15. Så lekkert kort du har laget Trine! Nydelige detal og lekkert motiv =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  16. Takk for at du vil være med på candyen min:)

    SvarSlett
  17. Å, så nydelig! Og så moro at du fant litt inspirasjon hos meg - tusen takk for gode ord :)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Go'klem

    SvarSlett
  18. Fantastisk Nyyydelig kort !!!!!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  19. Lekkert! Lekkert! Så fint med den runde tagen i lommekortet ditt! Fine farger og nydelig pyntet!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)