torsdag 15. oktober 2009

Bursdagskort med personlig vri


Glad jeg fant dette stemplet på salg hos Papirgleder, synes det er nydelig. Tekststemplet har jeg kjøpt hos min favorittbutikk Trel.no. Den ligger heldigvis i nabolaget mitt. :)


Kortet er laget på bestilling til en kollega. Av og til lager jeg kort på bestilling til kollegaer og kjente. Jeg synes det er spesielt morsomt når jeg kan lage kortet personlig. Her har jeg med navn, alder, et vers som passer til den som skal få kortet og en personlig hilsen.



I helga planlegger jeg å lage flere julekort. Har funnet masse inspirasjon på alle de fantastiske bloggene jeg besøker jevnlig. Panserhjerte av Jo Nesbø ligger også og venter på meg, så det er godt det er helg i morgen.
Koselig hvis noen av dere som finner frem til bloggen min legger igjen en liten kommentar. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)