mandag 4. januar 2010

Sketchy Colors # 5







Det var morsomt å jobbe ut fra en oppgave. Her har jeg prøvd meg på Sketchy Colors utfordring nr. 5. Fargene skulle være gul og rosa, med detaljer i bronse. Kortet måler 10 x 10 cm. Jeg måtte grave dypt i restepapirene mine for å finne noe i disse fargene, og det jeg fant rakk ikke mer enn til et lite kort. Egentlig en god måte å bli kvitt restepapir på. :)
I blomsten på forsiden har jeg en bronsefarget pynt. De andre to blomstene har bronsefarget splittbinders. Rundt skrivefeltet inne i kortet har jeg svertet med bronsefarget sverte.
Mønsterpapiret er gammelt og jeg husker ikke hvor det kommer fra. Stemplet er et nydelig sommerstempel fra Hänglar.

Ha en fin mandagskveld!

PS. Fargene er mye skarpere og finere i virkeligheten, men så var det den der fotograferinga da.

4 kommentarer:

  1. Nydelig Henglar kort :-) Digger de stemplene.Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort!
    Takk for at du deltar - lykke til!
    klem :)

    SvarSlett
  3. Flott hÄnglar kort. Greit å få bruke opp noe av restbunken også !
    Jeg er også veldig glad i de stemplene :)

    Berit

    SvarSlett
  4. Så fint det ble. Kjenner meg igjen i det med fotograferingen, ikke lett å få fine skarpe bilder.

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)