fredag 9. juli 2010

Nå blir det bloggpause :)




Søndag reiser jeg til Hamarøy for en uke eller to. Jeg kommer ikke til å ha med annen hobby enn strikketøy og bøker, så nå blir det en liten bloggpause her. :)

Dette kortet er laget etter Kammerpikenes skisse i utfordring #11 hos Scrappekammeret. Her har jeg boltret meg i sterke farger og funnet frem en søt liten Hänglarjente. Har sydd med symaskinen rundt alle panelene. Ellers har jeg brukt en Martha Stewart-punch, en bladpunch, blå steiner og blomster som jeg har limt sammen selv. Morsomt å jobbe med sterke farger. 

Benytter anledningen til å takke alle dere som er innom og skriver koselige kommentarer til meg, det gleder meg stort. Dette er en utrolig flott hobby å holde på med, både kortlaginga og blogginga. 

Ønsker dere alle sammen en riktig god sommer!

20 kommentarer:

  1. Dette var et koselig kort.
    Fargene var flotte og friske.

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort i friske fine farger!
    Ha en riktig god sommer:)

    SvarSlett
  3. Et lekkert kort Trine! Helt nydelige farger og flott pyntet. Blir så fint med punch kanten rundt det søte motivet:-) Nydelig blomster og mønster ark til også!

    Ha en riktig god sommer!
    Blir "blogg-ferie" på meg også...tror promakersene, noen ark og lim blir med på ferien:-) Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Ha en riktig god sommer.

    Klæm i frå ho Elisabeth

    SvarSlett
  5. Dette var et nydelig kort Trine!
    Flotte friske farger!

    Ønsker deg en fin ferie! Jeg tar ferie om en uke, og da blir det nok stille på bloggen min også...
    Klem Mona :0)

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert kort, sommerlig og frisskt! Riktig god sommer til deg, nyt ferien!!!

    SvarSlett
  7. Utrolig flott kort i herlige farger, og flotte puncher du har brukt. Ønsker deg god ferie, kos dere på Hamarøy - håper været blir bra !

    SvarSlett
  8. Så nydelig kort Trine! Friske og herlige farger.
    Ha en riktig god ferie, kos dere masse:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Hamarøy er et fantastisk sted.... Husker ennå sommeren 1999 hvor jeg etter norsk muntlig ( Hamsun som tema) , fikk meg meg hele familien på tur opp dei....hehe! Ja, etter det ble jeg norsklærer!
    kos deg masse. Gleder meg til du kommer tilbake!

    sommer klem fra Angella

    PS! Stilig kort!

    SvarSlett
  10. Så utrolig mange lekre kort!!

    Ville bare tipse om give awayen på bloggen min, med en herlig premie fra butikken Inspirasjoner og sånt. :)

    SvarSlett
  11. Herlig sommerkort. God ferie til deg :)

    SvarSlett
  12. Flott kort! Ønsker deg en kjempefin sommerferie!

    SvarSlett
  13. super flot kort Trine , du må have en god ferie.
    knus Pia

    SvarSlett
  14. For et nydelig kort du har laget etter skissen Trine! Herlige farger og nydelig tekst.
    Veldig fint på innsiden også.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Nyt bloggpausen din, og sommeren :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  15. Oj så flott dette kortet var i nettopp sterke farger! Motivet er flott fargelagt og kortet er gjennomført på alle sider.

    Ha en herlig ferie!
    klem Victoria

    SvarSlett
  16. Nydelig sommerkort!!Så flotte fager, og stilig med kanten rundt motivet!
    Ha en riktig god sommer:)))
    Klem Mette

    SvarSlett
  17. Åhhh så nydelig kort!
    Lekre friske farger og nydelig pyntet på alle sider!
    hÄnglar jenta er jo bare så nydelig fargelagt :)
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  18. Så herlig lekkert gla'kort dette ble. Og så utrolig flott gjennomført på alle sider. Stilig at du fulgte skissa både foran og inni. Nice!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  19. Åååh, så mye nydelig du har laget mens jeg har hatt bloggferie. Fantastiske kreasjoner. *sukk* Håper du får en fantastisk frerie og gleder meg til å se hva som dukker opp er inne etter ferien. Stor klem fra meg

    SvarSlett
  20. WOW så lekkert!!! Herlige sterke farger og knallflott løsning på skissa vår ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)