mandag 13. desember 2010

Julekort uten rødt

Her ser dere forsiden på posekortet og selve kortet som ligger inni.
Her er baksiden av posekortet.

Jeg trodde aldri at jeg skulle laget et julekort uten rødt, men det har jeg jammen gjort.
Det startet med det vakre motivet fra Mo Manning. Jeg fargela det, og så har det ligget på pulten
min et par uker. I går fant jeg det nydelige snøkrystallpapiret fra Papirdesign i bunken min,
og da ble det klart for meg atjeg måtte laget et lyseblått julekort. :)
Morsomt å utfordre seg selv litt. Nå er det veldig lenge siden jeg har deltatt på
 noen utfordringer, så jeg legger dette inn som bidrag til utfordring #20 hos Scrappekammeret.

Å tenk, så vant jeg en gang til her inne i blogglandia. Jeg vant den supre candyen inne hos Janne.
Det var utrolig gøy. Hvis du ikke har besøkt bloggen hennes så anbefales det på det sterkeste.
Hun er bare en tusenkunstner den dama. :)

Ha ei fortsatt fin uke, bare 11 dager til jul!

14 kommentarer:

  1. Nyyydelig kort, Trine! Selv om det ikke er noe rødt på kortet så er det likevel skikkelig julete og stemningsfullt :) Du er så flink til å sette sammen farger. Nå går det fort mot jul :) Ha en fin og kreativ dag :))

    SvarSlett
  2. Jeg har også laget julekort uten rødt i år (se eksempel litt senere i kalenderen).
    Synes kortet ditt er vinterslig og vakkert med snøkrystaller og vintermotiv. Kjempefint!
    (Hadde lagt inn en kommentar her i går trodde jeg, men den er altså borte?)
    Ha en fin dag, Trine!

    SvarSlett
  3. Nydelig Trine!
    Lekre farger og mønster ark du har brukt her:)
    Flott pyntet. Og motivet er så så fint:)
    Flott fargelagt også.
    Takk for koselige kommentarer, setter stor pris på det:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  4. Helt utrolig flott pose, er da vakkert uten røtd også!:)
    Gratulerer med candy!
    Ida

    SvarSlett
  5. Nydelig posekort du har laget! Herlige farger og superflott malt motiv ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  6. Fint med julekort i andre farger enn rødt og grønt. Takk for svaret på hvordan man lager posekort:-) Ha en superduper dag!

    SvarSlett
  7. Å så utrolig lekkert! Jeg elsker blå julekort, spesielt i lyse lekkre farger som dette. Helt supert.
    Nå har jeg bakt brune pinner og de ligger til avkjøling. Så da sniker jeg meg opp på hobbystua mi :)
    Kos deg i kveld. -klem-

    SvarSlett
  8. Gratulerer som vinner av den fine candyen til Janne! Kos deg med premien når den kommer:-)
    Nydelig posekort både denne og den i forrige innlegg!! Herlige motiv og layout på de begge:-)
    Ha en fin førjulstid videre!

    klem Laila.

    SvarSlett
  9. Julekort trenger ikke nødvendigvis å være rødt, men det blir ofte slik. :)

    SvarSlett
  10. Så flott julekort. Det mønsterpapiret var lekkert :)

    SvarSlett
  11. Hei igjen Tine!
    Du har gått av med seieren av min candy, vinnerlykken er stor ser jeg, kan anbefale å prøve en lotto kupong!:)
    Send adressen din til idaoee@online.no
    Gratulerer!

    SvarSlett
  12. Oj, så lekkert det var!! Skikkelig gjennomført!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  13. wow så nydeligt kort og så flot gennemført på alle sider. Du må have en god weekend
    knus Pia

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)