mandag 28. november 2011

Maja-arkene er bare så fine :)

Endelig fikk jeg brukt litt av Maja-arkene jeg kjøpte for et par uker
siden, de er bare så nydelige. Og så har jeg brukt motiv fra min
favoritt designer Mo Manning, herlig ikke sant?

Det har vært fryktelig travelt i det siste med jobb og studier, men 
nå håper jeg at jeg får tid til å kose meg med litt julekortlaging
og annet smårusk før jul. I dag kom snøen til Bodø, så nå kjenner
vi litt på julestemning her. 

Har surfet litt rundt og sett på alt det vakre som blir laget
rundt omkring hos dere, men jeg har desverre ikke
hatt så mye tid til å skrive kommentarer.
Kommer sterkere tilbake snart!

Ha ei flott adventsuke!

16 kommentarer:

  1. Nydelig julekort og herlig motiv....Send litt snø nedover til oss, det hadde gjort seg med litt snø nå....

    SvarSlett
  2. Ja, kjempesøte. Du pynter så fint både utenpå og inni. Jeg har ønsket meg promarkere til jul, så får vi se hva nissen kommer med!

    SvarSlett
  3. Nydeligt kort igjen Trine....stå på med studiene......:):)

    SvarSlett
  4. Herlig motiv :) Mo manning har så utrolig mange flotte stempler til alle anledninger.

    Håper at ting roer seg for deg og at du får god tid til kortlaging og andre puslerier :)

    SvarSlett
  5. Helt nydelig julekort dette. Liker både oppsettet, fargene og stemplet du har brukt. Ha ei flott adventstid :))

    SvarSlett
  6. ET nydelig julekort Trine!
    KJempefine mønster ark fra Maja og koselig motiv. Likte layouten din veldig godt også:-)
    Savner snøen her på Østlandet..kos dere!

    Ha en fin adventstid!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Nydelig julekort!
    Herlig motiv:)
    Jeg venter på snøen her, men det ser dårlig ut. I dag regner det...
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  8. Åå, for et aldeles herlig motiv!! Maja-arkene er bare skjønne og skikkelig julete :)
    Her er det ikke noe snø ennå, desverre. Det bare blåser og blåser og regner og regner :( Men, da trenger man ikke ha dårlig samvittighet for å sitte inne og lage kort i alle fall ;)

    SvarSlett
  9. Nydelig flott julekort du har laget !!
    Kjempeflott motiv.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  10. Så skønt et julekort... og sikke et herligt motiv
    Ha en god dag, klemm

    SvarSlett
  11. Nydelig julekort med herlige ark-

    Klem Connie

    SvarSlett
  12. Lekkert julekort, og flott pynta på alle sidene.
    Så flink du er blitt på fargelegginga.

    SvarSlett
  13. utrolig mye fine papirer i år :)Ikke minst er det kjekt at motivet er ferdig og klart til bruk. Ikke vært så ivrig på fargeleggingsfronten i det siste.

    Alltid trivelig med julekalender, måtte bare ordne pakker i år også. Blåfjell, er det på nettet?

    SvarSlett
  14. Kjempefint julekort, nydelig pyntet både utenpå og inni. Mo Manning har nydelige motiver, skulle ønske at mange av Digi-stemplene kunne kommet som ordentlige stempler.
    Kos deg med juleforberedelsr.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  15. Så flott et motiv på julekortet! Fine farger og fint pyntet! Og flott innside... som alltid!
    :-)

    SvarSlett
  16. Hei tante Trine,det er Sophie,du er værdens besteste tante og du er kjempe flink til å lage kort:)
    takk for det veldig fine korte jeg fikk av deg i jula<3 hvordan klarer du å lage så fine kort?! har du vært på bloggen min?ja det har du selvfølgelig^_^ du følger også:)
    håper jeg kan komme til deg igjen:)
    hvordan har malin og ronny det?
    du har fått veldig fine komentarer,du er jo nesten kjennt:D ''trine pedersen,værdens beste kort lager'':D hvordan går med deg?
    jeg har det fint og skal ha bestevennina mi Benedicte på overnatting:)
    hversåsnill å lag et fint kort til meg på bursdagen min;) glad i deg:) oy..jeg har laget en lang komentar til deg:o..SAMMA DET^^ hade bra:) Ps: bloggen min heter: sbmusikk.blogspot.com ,vent litt.. det vet du jo^^ hm..jeg glemmer det hele tida!!
    vel,vel hade!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)