søndag 22. januar 2012

Nye motiv fra Mo Manning

I går skinte sola så deilig inn i stua, det er herlig å tenke på at vi 
nå går mot lysere tider. :):) I dag har jeg kost meg på hobbyrommet.
Jeg har kjøpt tre nye motiver fra Mo Manning, og da ble det et av 
de som fikk pryde kortet. Det kjennes at det er lenge siden jeg har
brukt Promarkerne. Fikk absolutt ikke til å fargelegge håret, men
jeg får ta en treningsrunde og håpe at det blir bedre. :):)
Jeg har brukt noen julepapirer fra Maja-design, noen puncher,
ei rose og noen perler. Oppsettet på forsiden er fra utfordring #191 
hos Sketch Saturday, og jeg legger kortet inn som mitt bidrag der.

Ønsker dere ei trivelig uke!


15 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort med eit herligt motiv......:):)

    SvarSlett
  2. Et rigtigt lækkert kort i blå farver og et nydeligt farvelagt motiv.
    God søndag aften

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med herlig motiv og så lekkert pyntet på alle sider.

    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Heisann, titter inn og beundrer dine kort og håndarbeide. Mye fint du lager:) Dette kortet minner meg på at det snart er morsdag.. Ha en flott uke! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Jeg fikk mine første Promarkere (hudfarger) til jul, men har ikke fått brukt dem ennå. må nok ha noen andre farger også i tillegg.
    Koselig kort, Trine!

    SvarSlett
  6. Et flott kort i farger og utforming... og diktet er bare helt nydelig!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratla med nytt stempel,alltid kjekt med noe nytt : )
    Stempelet var helt herlig og kortet kjempefint!!

    SvarSlett
  8. Åå for en søt herlig gutt med hjerte! De nye valentinstemplene fra Mo's er bare såå fine. Og så rørende koselig dikt på innsiden :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  9. Kjempesøtt kort og nydelig tekst.
    Motivene til MM er flotte, liker så godt "streken" hennes.
    Deilig med lav vintersol i vinduskarmen igjen vil jeg tro :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Sååå nydelig, herlige farger og kjempeskjønt motiv :)
    Ha en fin ny kreativ uke :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  11. Nydelig kort du har laget !

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  12. wow så nydeligt kort
    knus Pia

    SvarSlett
  13. Så nydelig dette var - og med den koselige teksten inni må vel mottakeren smelte litt;)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  14. Så søtt kort da! Synes fargelegginga var flott utført jeg. Kjempesøt pippidokke og pippikort du har laget litt lengre ned her. Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  15. Hiya Trine. This is rather sweet. I'm loving the blue shades. Thanks so much for sharing it with us at Sketch Saturday. Good Luck. x

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)