søndag 7. oktober 2012

Neida, jeg har ikke sluttet å blogge! :):)


 Skulle egentlig tro at bloggen min er nedlagt etter aktiviteten å 
dømme, men det er den ikke. :):) Jeg har bare så mye å gjøre, og
så prioriterer jeg sikkert litt feil. (les jobber for mye)
 I alle fall så har jeg bestemt meg for å holde liv i bloggen, 
selv om det noen ganger blir litt lenge
mellom hvert innlegg. :)

Nå holder på å strikke en ny Arne og Carlos strikkedukke, så syr
jeg littegranne, og i dag ble det endelig et nytt kort. Var innom 
TreL på lørdag og kjøpte noen nye ark. De hadde også fått inn
mange flotte juleark, så snart må det vel bli et julekort eller fler.

Nå er det bare to dager på jobb, og så bærer det avgårde til
Barcelona. Gleder meg veldig til å dra på tur med tre av 
mine kollegaer.

 Ha ei herlig uke!


12 kommentarer:

  1. Koselig å se liv i bloggen:) Så flott kort, nydelige papirer du har brukt her og så gjennomført på alle sider!
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort du har laget til 50 åringen.
    Også kjekkt å se deg her igjen. Blogg skal være kos og kjekkt,så en må ta det når det " høver seg ".
    God tur til Barcelona,det er en flott by.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. Vi kan ikke få tid til alt, så det er bedre med sporadiske innlegg enn ingen innlegg, synes nå jeg ihvertfall :)
    Flott 50 års kort, lekkert pyntet på alle sider!
    God tur til Barcelona!!
    Ha en fin dag,
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint å se at du ikke gir opp bloggen :) Nydelige ark du har skaffet deg! Så fint det ble med den store blomsten. Kos deg masse på ferie :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  5. Et nydelig kort med flotte farger.
    Ser du skal på ferie... God tur og kos deg i varmen!

    Klem :)

    SvarSlett
  6. God å høre at du ikke har sluttet å blogge! :)
    Nydelig kort du har laget. Skjønne farger.
    God ferie! :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Flott med livstegn fra deg, Trine! Likt for meg og deg, dette; tiden og fokus svinger litt, men plutselig er vi her:)
    Riktig god tur til Barcelona!
    Klem igjen.

    SvarSlett
  8. Fint 50-årskort! Og - godt at ikke bloggen var lagt ned. : ) Så koselig det høres ut med tur til Barcelona! God tur!

    SvarSlett
  9. Dejligt at se dig igen... og så smukt et kort med de fine blomster.
    Ha en god dag, klemm

    SvarSlett
  10. Hei Trine, jeg har heller ikke sluttet å blogge:-)
    Har bare gjort så mye annet:-) 50 års kortet ditt ble kjempefint!! Håper dere alle hadde en fin tur til Barcelona. Kom hjem fra Mallorca for 14 dager siden..helt herlig!!

    Ha en fin helg! Blogges plutselig:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  11. Nydelig kort med harlig pynt på alle sider,
    Lekkert.
    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)