mandag 4. mars 2013

Endelig et kort :-)




Ikke vet jeg hvor tiden blir av, men den går utrolig fort om dagen. 
Det blir liksom så altfor lite tid til håndarbeid. Jeg holder på med
litt strikking og hekling, men det går sakte. I dag ble det endelig
litt tid til å gjøre "papirarbeid", og det var veldig deilig. 

I siste nummer av Et trykk fant jeg en skisse som jeg har brukt
når jeg lagde dette kortet. Litt uvant til å være meg å lage kort 
uten motiv, men det er jo gøy å gjøre noe utenom det jeg pleier.

Tusen takk til dere som orker å stikke innom selv om det
er ei stund mellom hver gang det kommer noe nytt, og 
takk for koselige kommentarer. :-)


12 kommentarer:

  1. synes dette var flott :) Enkelt og stil rent :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Kortet ditt ble kjempe stilig, Trine!
    Moro å bruke div. mønsterark uten motiv også:-)
    Tida bare flyyyr...tenk, vi er i mars allerede.

    Ønsker deg en fin uke!!
    kLem Laila.

    SvarSlett
  3. Stilig! Liker veldig godt clean & simple stilen og søm gjør seg perfekt på et sånt kort. Nydelig tekststempel også. Mars..første vårmåned..jeg elsker den tiden som kommer fremover. Ha en fortsatt fin uke! Klem :)

    SvarSlett
  4. Dette var lekkert!
    Det må ikke være masse pynt på et fint kort:)
    Ja tiden bare flyr, men nå har vi den beste tiden foran oss synes jeg. Våren er en nydelig tid.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  5. Eit enkelt og anvendelig kort du har laga. Lekker rosett.

    SvarSlett
  6. Hvor er det et fint og gennemført kort i lækre papirer... så smuk en tekst.
    God tirsdag til dig, klemm

    SvarSlett
  7. Et nydelig kort,så fin rosett og papir.Klem Synnøve

    SvarSlett
  8. Så lekkert kort! Herlige farger og et nydelig design!
    God helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Høres ut som om vi har samme utfordring på tidsfronten, fatter ikke hvor dagene blir av. Trodde det skulle bli flust med tid når ungene ble store, men det virker ikke....
    Kortet du ble nå i allefall veldig flott :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Et morsomt og kreativ kort du har laget.
    Flotte farger.
    Ha en kreativ uke

    Klem :)

    SvarSlett
  11. Så lekkert kort, herlige papirer og ei flott skisse du har brukt!
    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)