fredag 9. april 2010

Herlige fredag!!


Da var begge sofaputene ferdige. Ble veldig fornøyd, men nå har jeg funnet ut at siden det går mot sommer så må jeg jo sy puter og duk i sommerlette farger. :) Etter et besøk på bloggen til Åshild og sett hvor stilig og fargerik spisestuemøblene hennes ble, så fikk jeg veldig lyst på til å ha mer fargerike tekstiler i stua. Kanskje det blir en tur på stoffbutikken i morgen :)

Så har jeg jammen fått en award i dag, og det synes jeg er veldig koselig. Tusen takk Anette. :) Dere må virkelig legge turen innom bloggen hennes, hun lager så mye flott, både med papir og på data. Hun er også DT hos Scrappekammeret.




Reglene som følger med er:
1. Give a top ten list of the things that make you happy. 
2. Give a top five list over trivia about yourself.
3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things. 
4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you. 

Ti ting som gjør meg glad:
1. Familien min.
2. Å møte søstrene mine.
3. Å kunne gjøre andre glad. 
4. Gjøre ulike typer håndarbeid
5. Å lese bøker
6. Å lytte til musikk
7. Reise på tur med dattera mi
8. Ta bloggrunder å se på hva andre lager
9. Alle koselige kommentarer jeg får på bloggen
10. Gå på kaffè med venner

Fem trivielle ting om meg:
1. Jeg kjøper alt for mye bøker.
2. Jeg jobber for mye. (liker jobben min)
3. Er alt for glad i sjokolade.
4. Elsker å gå på papirbutikker og stoffbutikker.
5. Er totalt avhenging av sykkelen min. ( Har ikke sertifikat.)

Gi awarden videre til fem stykker: 

Denne gangen falt valget mitt på disse dyktige damene. :) :) Stikk innom dem og ta en titt. 
 I morgen skal jeg  på kaffè med noen venninner, og så må jeg nok innom stoffbutikken. :)

Ha en super fredagskveld!

Trine :)

5 kommentarer:

  1. Takk for nok en hyggelig kommentar, og så koselig det var i sofakroken din. I morgen reiser jeg på scrappetreff på Grorud. Gleder meg skikkelig til å treffe scrappe-venner, scrappe og skravle!!!Joho!!

    SvarSlett
  2. <3-lig tusen takk for Awarden!!
    Og takker sååå masse for de koselige kommentarene du gir!
    En ting til...
    Du er heldig som er på "go-fot" med symaskinen din! Min glefser etter meg,grrr...
    Ha ei flott helg og kos deg med kaffekos sammen med dine venninner og nyt et besøk i stoffbutikken!
    Klem fra Kjøpsvik og Helle

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kjempe koselig award, Trine!
    Har også fått den av Anette:-) og hadde tenkt til å sende den til deg også:-) Da får du den i retur med en gang!

    Ha en fin lørdag og kos deg på kafè besøk og shopping!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Mange takk for awarden. Det var koselig.
    Og du.... de sofaputene var innmari stilige..
    Klem fra Sanna.

    SvarSlett
  5. Du kan jo sy, du! Stilige syprosjekter! (Jeg bare later som om jeg kan, jeg.... *fnis*)

    Go Pippi!

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)