mandag 19. april 2010

Ny award og et kort med broderi :)


Denne fikk jeg i går av Marianne , tusen takk til deg. Det er utrolig koselig og ikke minst en ære å motta award fra en som er så utrolig dyktig, hun er til stor inspirasjon for meg. :)  Med awarden følger det en regel som sier at du skal fortelle syv ting om deg selv og her kommer de:

- står opp klokken 06.00 på ukedagene
- sykler til jobben (6km)
- elsker å lese
- har to barn, en gutt og en jente
- kommer fra Hamarøy (vakrest i Nordland)
- sitter mye på data 
- har brodert bunad til dattera mi

Egentlig skal denne gis videre til syv stykker. Jeg velger å gi den videre til alle dere som stikker innom meg og skriver kommentarer. Så kan dere velge selv om dere vil hente den. Håper det er greit. :)


 


For noen år tilbake lagde jeg mange kort med broderi på. En del av mine kollegaer har fått slike til sine runde bursdager. Dette har jeg laget på bestilling. Broderiet er strøket på kartongen med vlisofix. Synes det er så gøy å lage staffelikort, blir litt ekstra fest over det. :) Ellers har jeg brukt mitt vanlige stæsj som jeg nå begynner å bli litt lei av. Tror jeg snart må ta en alvorlig shoppetur.:):)

Foresten så leser jeg ei supergod bok for tiden, den heter Saras Nøkkel og er skrevet av Tatiana De Rosnay. Sjekk ut hva den handler om her.

Ha ei kreativ og fin uke!

Trine :)

2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort, Trine, og så så personlig det blir når du har brodert selv også. Heldige de som får kort av deg !
    Ha en deilig vårdag der nord :-)

    SvarSlett
  2. Så flott easelkort Trine! Veldig flott og forseggjort med broderiet på! Mye arbeide som ligger bak et slikt arbeide!
    Takk for alle koselige kommentarer inne hos meg.
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)