tirsdag 7. juni 2011

Bryllupskort og sommer :)




Her har jeg laget et enkelt bryllupskort. Papirene er fra Papirdesign
og Maja-design. Nå fikk jeg endelig brukt den nydelige hjerte-diesen
fra Nellie Snellen. Bildet er hentet på nettet. På baksiden har jeg også
brukt en dies fra Nellie Snellen. Kanskje var fargene litt kjedelige,
men jeg heller mer til å kalle dem for elegante. :) :)

Nå har jeg begynt på et hekleprosjekt og et broderi/sy-prosjekt.
Snart skal dere få en tyvtitt. Ganske store prosjekter er det,
så jeg er glad det er ferie snart. :)

Værmeldinga lover varmt sommervær fra torsdag, og det skal
bli riktig så herlig.

Ha ei forstsatt fin uke!

Trine :)

12 kommentarer:

  1. Kortet ble nydelig og søtt :)
    Mønsterpapirene sammen med hjertedies og de småe hjertene gjorde susen. Ikke minst så var det et nydelig vers inni. Skal selv lage et bryllupskort og da spørs det om jeg ikke låner teksten fra ditt kort. Verset var rett og slett nydelig og tankevekkende :)

    SvarSlett
  2. hehe! Sitter her med pcen og prøver å få gjort noe, men ikke helt i modus for det i kveld. Pålogga msn, så når e fikk eposten måtte e berre inn å svar.

    Bretteteknikken er veldig enkel.
    23x23 (andre mål kan også brukes), del arket i fire ruter og så ei linje på skrå :)

    Ellers så sett e å spekuler på om e ska bestill me flere martha stewart puncher. fått epost derfra med rabattkode på 33%, så det friste veldig å legge inn en bestilling. Tilbudet varer til fredag, så e skal tenke litt på det.

    SvarSlett
  3. Såå fin den hjertediesen var!! Jeg syns ikke fargene var kjedelige jeg, et bryllupskort MÅ jo ikke være prangende - det enkle er ofte det beste :) Nydelig pyntet både på utsidn og innsiden!
    Gleder meg til å titte på håndarbeidsprosjektene dine :)

    SvarSlett
  4. He,he...jeg sitter også og lager et bryllupskort..og har brukt den samme vakre hjertediesen. Blir ferdig i morra. Dette var aldeles ikke kjedelig i fargene, vakre og sarte farger synes nå jeg. Flott motiv og nydelig pyntet innside også. Likte teksten så godt.
    Nei...får vel legge seg vel....oi, kl er nesten 02. På tide å zzzzzzzzzzzzz......;) :))

    SvarSlett
  5. Nydelig bryllupskort! Har selv de hjertediesene, de er kjempefine og skal helt sikkert bli brukt.
    Håper det blir litt mere sommervarme på oss alle.
    Ha en fin dag!
    Merete

    SvarSlett
  6. Et nyydelig kort du har laget i lyse flotte farger!! Har hjerte-diesen jeg også, og min er flittig i bruk :-) Den er nyyyydelig...!
    Håper å få se de andre prosjektene du holder på med. Jeg strikker vinhøner...

    Ha ei fin uke!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  7. Dette var et kjempe lekkert bryllupskort. Og fargene var herlige, langt i fra kjedelige i hvert fall! :) Flott og elegant pyntet, likte godt de to små hjertene på siden. Og det posekortet under her var forresten også helt nydelig! Ønsker deg en super duper dag!
    Klem Camilla:)

    SvarSlett
  8. nydelig kort, syns det er fint med litt duse farger til bryllup.

    har den diesen fra nellien snellen selv og har ikke fått brukt den enda, men det blir vel en tjangs nå i disse bryllupstider;)

    ha en fin fin helg

    klem maya

    SvarSlett
  9. Sååååååå lekkert bryllupskort Trine :D
    Nydelig og så lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  10. Nydelig bryllupskort.
    Ja det er elegant!!
    Den diesen er bare så lekker.Har hatt den på ønskelisten en stund ;0)

    SvarSlett
  11. Nydelig bryllupkort. Flotte papirer og elegant pynta inni også.
    God helg til deg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)