mandag 20. juni 2011

Tags, hurtigruta og snart ferie :):)

Har blitt lite tid til kortlaging nå i innspurten av skoleåret. Mye som
skal gjøres før vi kan ta ferie, men i kveld har jeg tatt meg tid
til å kose meg ei stund på hobbyrommet. Jeg hadde fargelagt
disse motivene fra Mo Manning fra før. Gravde frem litt papir
fra restekassa mi, og så ble det tre tags.

Søndag var vi på Nyholmen da hurtigruta kom inn til Bodø.
Det var et flott skue. Veldig mange båter som hadde
gått ut for å følge den til havn.

Her ser dere hurtigruta på tur ut fra Bodø. Dette er utsikten fra
stuen hos oss.

Bare tre dager igjen til ferien, det skal bli deilig.
Ha ei fin uke!

Trine :)

8 kommentarer:

  1. Søte tags, synes motivet var så herlig jeg. Fine å feste på en flaske vin feks. Ønsker deg en fin sommer og god ferie! Klem :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte tags....Leeenge siden jeg har vært i Bodø nå......

    SvarSlett
  3. Så flotte tags du har laget og så er det så godt å få brukt litt restepapir ;0)
    Her følges det flittig med på Hurtigruten.Et fasinerende program og så er det sååå kjekkt å se naturen.
    God ferie og god sommer.
    Klem fra Kjersti ;0)

    SvarSlett
  4. Ååå, så søte tags! Perfekt måte å få brukt restepapiret på. Du er så flink til å pynte på en enkel men elegant måte :)
    Programmet om Hurtigruten har virkelig slått an, men så er det også en storslagen natur dere har nordpå!

    SvarSlett
  5. Kjempesøte tags du har laget!
    Og en fantastisk flott utsikt du har i fra stuevinduet ditt!

    Ønsker deg en fin sommer!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  6. Så utrolig flotte tags, Trine ! Stilig med varisjonen i fargene, og motivene er så nydelig fargelagt.
    Ønsker deg en god sommer :-)

    SvarSlett
  7. Pragtfuldt udsigt at have fra sin stue vindue. Flotte tags du har lavet i skønne farver. God onsdag!!!

    SvarSlett
  8. Taggene ble kjempefine :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)