mandag 22. august 2011

Humoristisk kort til mann :)




Her kommer et eksempel på et kort som er lagd helt uten mål
og menig. :):) Jeg begynte med å fagelegge motivet av
Mad Hatter. Så dukket jeg ned i restekassa, og tenkte vel
i grunnen ikke så mye før kortet var ferdig.

Fant ut at  Kortomania har en utfordring gående hvor
det skal lages noe til en mann/gutt, så da lar jeg kortet
være mitt bidrag der. Synes kanskje motivet ble vell gult
og grønt, blir nok å gjøre et nytt forsøk i andre farger. :)

Har venta i to uker på benkeplata til hobbyrommet, håper
den kommer i løpet av uka, for nå vil jeg bli ferdig.

Ha ei fin uke!

Trine :)

20 kommentarer:

  1. Herlig og humoristisk kort:-) Valg av mønster ark passer perfekt til motivet! Fine farger sammen.

    Ha en fin uke du også:-) Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så artig....og så i yndlingsfargen min grønn....klem

    SvarSlett
  3. Så artig kort! Og så fint som du har satt sammen farger og mønster :)Det er nok en fornøyd herremann som blir glad for dette kortet :)

    SvarSlett
  4. Stilig kort Trine.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Et herlig motiv du har brukt på kortet og som du har fargelagt skikkelig fint!
    Håper du får benkeplaten, slik at du kan bli helt ferdig med hobbyrommet :)

    SvarSlett
  6. Knallflott, det stempelet har jeg ikke sett før. Stilig:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  7. Herlig kort, så gjennomført flott. Veldig deilig å kunne få brukt opp litt restepapir også :-) Tøft motiv !
    Ha en fortsatt fin uke, Trine.

    SvarSlett
  8. Så flott kort du har laget! :) Likte veldig godt motivet. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  9. Synes dette ble helt herlig. Kjenner en sånn type som kunne hatt dette motivet!
    Klem til deg.

    SvarSlett
  10. artig og tøft kort :)
    Skulle kose meg med kortlaging selv i kveld, men alt stoppet opp da skriveren var fri for blekk. Skulle bruke to digitale motiv, så det ble en skikkelig nedtur. Hadde til og med kjøpt inn blekk på lørdagen, men så manglet jeg en patron :( må nok ut å kjøpe i morgen etter jobb

    SvarSlett
  11. SÅ herligt et kort og et super skønt stempel.

    God aften!!!

    SvarSlett
  12. Stilig kort du har laget Trine!
    Herlig motiv og fine farger:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  13. kjempe tøfft kort! Stilig motiv! Takk for du deltar hos kort o mania!
    Klem Ane:)

    SvarSlett
  14. Kjempeherlig kort!!
    Ha en fin kveld:)
    Klem Berit:)

    SvarSlett
  15. Ja kjempehærlig kort !!!
    Motivet er råtøfft,og passet så godt til papiret du har brukt.Likte kortet veldig godt !!

    SvarSlett
  16. Hei Trine!
    Så stilig dette motivet va, du har så mange tøffe og flotte motiv på kortene dine ;0)
    Flott kort - me liiiiike!

    Ha ei strålende helg!

    klem

    SvarSlett
  17. super nydeligt og sjovt kort Trine
    knus Pia

    SvarSlett
  18. Det var et herlig og sprudlende kort:)

    Lykketil med hobbyrommet, klem maya

    SvarSlett
  19. Så herlig kort, morsomt motiv.
    Koselig at du vil være med på candyen min.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  20. Dette var da bare helt herlig! Flott motiv og flott pyntet på alle sider.
    Håper du har hatt en strålende flott sommer!
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)