mandag 8. august 2011

Skulle bare kose meg...

Det er skummelt å begynne å kikke seg rundt mens man sitter og
koser seg i godstolen. :) For meg endte det med full rundvask av
stua, maling av vindu og dørkarm (fra trehvit til hvit) på kjøkkenet
og tre nye bokyller. Hobbyrommet har nå fått plater på veggene,
lister i taket og rundt vinduet, og benkeplata kommer denne uken.
Huset vårt står for tiden litt på hodet, men jeg håper å få stablet det
på beina igjen i løpet av uka. :)

Å lage kort er ikke lett for tiden. Jeg må lete gjennom esker
for å finne det jeg trenger, og da går det fort litt tid. Her har
jeg puslet sammen et kort til en ny liten verdensborger.
 Motivet er et digitalt stempel fra Mo Manning. Papiret
er fra restekassa. Jeg har sydd sammen en lomme, og inni
lommen ligger det en tag. Fotoapparatet til dattera mi
er ødelagt, og vårt eget ligger igjen på hytta. Det ble derfor
bare et bilde, og det er tatt med min datters Iphone.

Ønsker dere alle en fin uke!

Trine :)

16 kommentarer:

  1. kortet ble nydelig, selv om du ikke finner fram i alle sakene dine :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin og så flott fargelagt :-)

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. Så fint kort da:) Ja det er skummelt å -skal bare ;) men det er deilig når det er gjort da. Lykke til med huset/hobbyrommet:)

    ha en fin fin uke
    klem maya

    SvarSlett
  4. Flott sommerlig guttekort. Og for ein energi du har!!! Dårlig med hobbyrom her i huset, men det står på ønskelista mi :)
    Trenger lesetips til bokklubben eg er med i. Såg at du leste "nu, jævlar" tidligare. Likte du den?

    SvarSlett
  5. Hvor er det smukt i de blå farver... så fint med en tag der i. Det skal være skidt før det bliver godt (huset), siger man:-)
    God mandag, klemmm!!!

    SvarSlett
  6. Nææ,så utrolig søtt motiv! Og herlige guttefarger :)Det ble fint med lommen for tag.
    Noen ganger så er det bare så godt å få ut litt energi med en skikkelig rundvask ;) Det gir en god følelse når man er ferdig, og så fint det blir!

    SvarSlett
  7. He he he ja det kan bli slitsomt å slappe av i godstolen:) Har opplevd det jeg også.
    Et herlig kort du har laget. Så nydelig motiv:)
    Lekre farger og pynt også.
    Ha en fin dag Trine, klem:)

    SvarSlett
  8. Eg sitter no her på fjerde ferieuke og pysler litt på hobbyrommet mitt, men det blir ikkje 72 kort som i fjor.
    Har malt leiligheten utvendig....kjøpt meg ny sofa, og funnet andre løsninger inne....dette tar både tid og penger. men har strikket litt innimellom, som 9 par votter som eg skal tove, og heklet ferdig teppet som eg ikkje har lagt ut bilde av enno...og i dag måtte eg bare innom jobben og få noen susser og klemmer av barna som eg har på min avd. Skal bli litt godt og komme i gang igjen etter fire veker.
    Forresten eit fin kort du har laget....det kommer vel meir når du er ferdig med hobbyrommet....ha ein fin dag videre, her skinner solen....klem

    SvarSlett
  9. Sommerlig og flott kort med søtt motiv, skummelt å sitte for lenge stille på et sted, da kommer arbeidet ramlende på en.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Nydeli!! Herlig motiv og lekker fargelagt!

    SvarSlett
  11. Så flott kort♥. Det var et skikkelig herlig motiv, og du har brukt så flotte farger♥.

    Ha en fin dag.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett
  12. så super flot kort med et rigtig flot farvelagt motiv, skønne farver
    Du må have en god dag, her er sommeren stadig ikke vendt tilbage
    knus Pia

    SvarSlett
  13. Så koselig kort! Blir så fint med søm...skulle ønske jeg hadde symaskin også!...;)
    Lykke til med oppussing av hobbyrom, blir gøy når det er helt ferdig da og du kan ta det i bruk. Klem :)

    SvarSlett
  14. Hun har koset seg i hele sommer med sying :)

    Jeg skal no avgårde på villmarksdagene i dag og så blir det å reis tilbake til byen i morgen formiddag.

    Ses på mandag. God helg!

    SvarSlett
  15. Ja sånn kan det gå...,men jammen har du fått gjort mye ;0))
    Nydelig guttekort,flott motiv som er nydelig malt !

    SvarSlett
  16. Super fint kort i herlige farger.
    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)