søndag 1. november 2009

Stempler fra Minneriket


Ser at jeg må ta meg et lite kurs i fotografering. Bildene jeg tar gir ikke godt nok inntrykk av kortene mine. Her kan dere i alle fall se hva jeg har puslet med i dag. Jeg har bare fått ferdig forsidene, fordi jeg har skjært til stoff til flere løpere og sydd litt også.
Papirene jeg har brukt kommer fra Papirdesign, pepperkakehjertet har jeg tegnet selv og tekstene har jeg skrevet på pcen. Brunt og rødt passer veldig fint sammen. Har noen blå ark liggende, tenkte jeg skulle farge nissestemplene blå og lage blånissekort. :)
Nå er jeg halvveis i Panserhjerte, det er en spennende bok. Ble ferdig med Pippa Lees hemmelighet (lydbok) i dag. Det er ei fornøyelig bok som byr på flere overraskelser. Med andre ord har jeg hatt en kreativ avslappende helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)