lørdag 13. februar 2010

Min første award


Koselige Marianne har gitt meg min første award, tusen takk til deg. :) Awarden har en utfordring og det er å skrive 10 ting som gjør deg glad.

Her kommer mine 10 ting. Familien kommer først, ellers er tingene skrevet i tilfeldig rekkefølge. :)

- familien min
- at jeg har god helse
- å lese bøker
- å høre på lydbok
- en nydelig sommerdag
- musikk
- elevene mine
- å ha god tid på hobbyrommet
- naturopplevelser
- å kunne gjøre andre glad

Jeg gir awarden tilbake til Marianne. I tillegg gir jeg den til Mia, Victoria, Liv-Torun, Åsa og til min kjære datter Malin. Det er henne jeg kan takke for at jeg nå storkoser meg i bloggverden. :)

Ha en flott lørdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Tuuusen takk for awarden, Trine! Jeg er nok ikke så flink til å gi de videre:P men jeg setter utrolig pris på å få en award! Tusen takk:)

    Ha en fortsatt fin helg

    Klem fra Victoria

    SvarSlett
  2. Så moro!!! Gratulerer, den var vel fortjent:-)
    Klem Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)