lørdag 20. februar 2010

Utfordring # 2 Kammerpikenes skisse

 



Her har jeg prøvd meg på Kammerpikenes # 2 hos Scrappekammeret. Det ble et dåpskort med et stempel fra Evy som jeg nettopp har kjøpt. Ble lite pynta inni fordi jeg synes papiret er så fint i seg selv. Klistret på et par gullstjerner på forsiden, men jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd med det.

Jeg har vært hos Trel i dag. Der fant jeg noen nydelige stempel fra Greeting farm, og to av dem ble med meg hjem. :)

Nå er det tid for litt lesing i godstolen. Ha en fin lørdagskveld!

11 kommentarer:

  1. Åh, så søtt kort! Og like flott innvendig. Herlig!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Utrolig flott løsning på skissen! Kortet er bare nyydelig:) For et søtt stempel!! Me like!

    Kos deg med boklesing, og fortsatt god helg=)

    Takk for at du deltar=)

    Klem fra Cathrine:o)

    SvarSlett
  3. Nydelig løsning på skissen vår:-) Nydelig stempel, og et ordentlig gjennomført kort.
    Tusen takk for at du deltar!
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelig kort, Trine:-) Veldigm i min smak!! Takk for en hyggelig torsdagskveld:-) Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig og gjennomført kort, og så søtt det stemplet var!

    Klem :o)

    SvarSlett
  6. Så nydelig et kort, flott pyntet på alle sider!

    SvarSlett
  7. Nydelig kort,nydelige farger, og et herlig stempel..

    SvarSlett
  8. ååå så søtt kort! Likte så godt fargene du har brukt og at du har tegnet og markert rundt kanter og motiv :) flott løst av skissen også!
    tusen takk for at du deltar på utfordringen:)

    klemmer fra linda aka linsal,
    kammerpike :)

    SvarSlett
  9. Nydeligt gjennomført kort! Motivet var kjempesøtt, og flott fargelagt.
    Likte veldig godt papiret du har brukt, er litt svak for striper...
    Ha en strålende søndag!! Her laver det ned med snø :-(
    Klem Mona.

    SvarSlett
  10. Et flott kort igjen fra deg!! Motivet er jo bare sååå søtt. Flott pyntet på alle sider!
    Klem Mette

    SvarSlett
  11. Et kjempeflott kort du har laget! Herlige farger og stilig gjennomført på alle sidene!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!!
    Klem fra Anette - kammerpike :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)