torsdag 24. juni 2010

Endelig sommerferie!!




Da var det endelig sommerferie.:) Selv om jeg stortrives med jobben min, så er det deilig å få ferie. I dag skinner solen også, så det kjennes litt ut som sommer. Her kommer et kort som jeg har lagd til en god kollega. Det er laget etter samme skisse som kortet i det forrige innlegget. Hun liker å lese bøker derfor har jeg skrevet "God bok i sommer" på forsiden. Inni kortet har jeg skrevet Andrè Bjerke sitt vakre dikt Boken. 

Tusen takk for alle koselige kommentarer dere har skrevet til meg, det varmer veldig. Dansekortet i forrige innlegg ble veldig godt mottatt, og vi hadde en veldig koselig avslutning for personalet. 

Ønsker dere alle en riktig god sommer. Jeg kommer nok ikke til å ta helt fri fra bloggen, men kanskje det blir noen pauser innimellom. 

11 kommentarer:

  1. Hei på deg! Ha en riktig god ferie!
    Jeg starter også ferie i dag -og faktisk blitt mere varme i lufta, men vi har ikke hatt så mye smak av sommer enda.... Jeg følger med i bloggene, men ingen kortlaging i ferien. Drar med meg symaskina til hytta, i tilfelle jeg får lyst å sy litt. -vi håper på litt mere sommer i ferien-
    Hilsen Merete i feriemodus!

    SvarSlett
  2. Så flott kort!
    Fint pyntet både utenpå og inni ;0)
    God ferie og kos deg masse ;0)

    SvarSlett
  3. Et kjempe flott kort, Trine!
    Stilig punch du har brukt, fine farger, blomster og søtt motiv:-) Utrolig flott layout også!
    Personlig med alle bøkene og diktet til:-)

    Ha en fin sommerferie! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, lekre farger og flott pyntet....

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort!Nydelig pyntet på alle sider. Tenker mottaker blir glad for dette. Ha en flott ferie. Kos deg:)

    SvarSlett
  6. Hei igjen, jeg fant en fin mal på tri-shutter kort på you tube...brukte første som poppet opp:-)
    Veldig flink dame som laget det enkelt og greit.
    Lykke til!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. tusind tak for tillykke hilsen, sikke flot kort du har lavet med lækre detaljer, sødt motiv og god sommerferie til dig.
    knus Pia

    SvarSlett
  8. Det var et nydelig kort med mange lekre detaljer. Her er det pause i kortlaginga, men satser på at det blir litt innimellom alt det andre. Har nemlig noen bursdagskort jeg skulle gjort ferdig, men får ta det som det kommer.

    God sommer!

    SvarSlett
  9. hei igjen. Korsn stansemaskin var det du hadde? Sett å kike litt på nettet. Tenkt e sku ønske meg i bursdagsgave. :D

    SvarSlett
  10. Kjempeflott kort du har laget, og kjempeflott kort du har fått!!!

    Du får nyte ferien! Her fikk vi plutselig nydelig vær på ettermiddagen i dag. Men, nå er det normale tilstander igjen; Overskyet!

    Ha en fin kveld!

    -klem-

    SvarSlett
  11. Nydelig!!!! For et vakkert stempel og oppsettet og fargene passet kjempefint.
    Liker det veldig godt :-)
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)