onsdag 2. juni 2010

Nytt fra symaskinen :)

Tidligere i vår sydde jeg løper og puter til stua og ble veldig fornøyd, en kort stund. :) For jeg kjøpte meg nye lyse gardiner til stuen og da passet ikke det brune inn. Men nå har jeg fått sydd nytt i sommerfarger, så nå er jeg dobbelt fornøyd. Til høsten kan jeg skifte til brunt, og da blir det slik:


Nå regner det, og vi er i streik, så da går jeg på hobbyrommet og koser meg. Skal ordne Pay it forward-pakke til Marielle, Liv Torun og Nina, det blir koselig. :)

Ha ei fortsatt fin uke!

9 kommentarer:

  1. Så flink du er.
    Nå har du jo puter og gardiner for hver årstid...

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte og nydelige farger!!Kunne tenke meg litt av dine syferdigheter;-) Morsomt å fornye stua av og til!!

    SvarSlett
  3. Likte både de brune og de lyse gardinene dine -
    og du, blomstene kommer i morgen.
    Har holdt på med en løper i kveld.
    Snakkes........

    SvarSlett
  4. Så flink du er med symaskinen Trine:-)
    Koselig å variere med gardiner og tilbehør. Blir som en ny stue med en gang:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Så flink du har vært!!!!
    Jeg sliter fremdeles med inspirasjonen... Burde virkelig satt meg ned etterhvert, for jeg skal være med på forskjellige julemesser, og da er det greit å beg. tidlig. Men jeg har beg. med stichery da... og så strikker jeg :-D

    Ha en flott dag!
    Klem Mona :0)

    SvarSlett
  6. Så flink du er!!
    Blir alltid like imponert over dere som kan å bruke symaskinen!!
    Nydelige puter og løpere, lekre farger og så lekkert mønster!
    Ha en flott dag,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  7. Så flink du er!!! Flotte puter serie du har laget med løper og alt; du har mange talenter på lur ;-)
    Ha en herlig dag!
    Klem Guro

    SvarSlett
  8. Det vart kjempefint :D
    Må tipse mamma om sia så ho får sjå.

    SvarSlett
  9. Ho synes du har vært kjempeflink og vil gjerne ha tips om mål på putan :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)