søndag 1. august 2010

Ny løper til spisebordet

Planer blir noen ganger ikke mer enn planer. Det har ikke blitt så mye kortlaging i sommer som jeg har tenkt, men jeg har fått gjort litt andre ting. Her ser dere spisestuen vår. Sist jeg var hjemmom sydde jeg ferdig løperen som jeg begynte på for ei god stund siden. 


Mønstret er fra AnnaKa og heter løper for en kveld. I et tidligere innlegg har jeg vist løperen jeg har sydd til salongbordet og putene som matcher. 


Her ser dere et nærbilde av den. Liker fargene og stoffene veldig godt. :) I dag drar vi tilbake til Hamarøy. Skal være der en ukes tid og så er det hjem for å forberede seg til å starte jobb igjen. Ferien har gått utrolig fort, selv om jeg ikke har fått satt alle mine planer ut i livet. :)  I løpet av helgen har jeg fått laget et kort, og det skal dere få se litt senere. Gleder meg til å komme ordentlig i gang med kortlaging igjen, og ikke minst delta på utfordringer.

Ha ei riktig fin første uke i august!


6 kommentarer:

  1. Denne var kjempelekker!Det er nydelige stoffer du har brukt!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Løperen er kjempe flott. Du er kjempe flink til både det ene og det andre du :) AnnaKa har så mange nydelige mønster. Min mor er en reser på symaskina og jeg har de siste årene fått flere duker etter AnnaKas mønster. De er så nydelige. God tur til Hamarøy og Kos deg den siste uka av ferien din. Gleder meg til du er tilbake med nye nydelige kort kreasjoner. Det er like gøy å se hva du lager hver gang, du er meget dyktig :) -klem-

    SvarSlett
  3. Nydelige stoffer du har brukt, denne løperen ble jo bare lekker!
    Jeg er absolutt ingen racer på symaskinen, men skulle ønske jeg var. Greier å sy det mest nødvendige men det er det:)
    Ha en fortsatt fin ferie Trine!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Lekker løper, og nydelige stoffer du har brukt...Flott altså!

    SvarSlett
  5. Dette var nyyydelig! Herlige matchende farger :-)

    SvarSlett
  6. Kjempefin løper, fine stoff du har brukt!
    Fortsatt god ferie og skal bli kjekt å se mere fra deg.
    Merete

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)