onsdag 29. september 2010

Årets første julekort



Da var årets første julekort klart. Har lagd et posekort, for gråpapir hører jula til synes nå jeg. :) Papiret er fra Maja design og heter Frøjdefull jul. Jeg er så betatt av arkene derfra at jeg kan sitte bare å se på dem. :) Motivet fant jeg på nettet, og så har jeg brukt noen av puncherne mine. Begynte med Martha Steward sin blondepunch, men den gikk i knas. Det er den andre sånn punch jeg har kjøpt som går i stykker. Måtte gå over til å bruke en annen, og da ble det ikke helt som jeg hadde tenkt. Ble litt fort og gæli det her da, men nå er jeg i julekortmodus. :) 

Ha ei fortsatt fin uke, snart er det helg!

17 kommentarer:

  1. Dette var lekkert Trine!
    Nydelig posekort og så utrolig fint mønsterpapir du har brukt:) Enig med deg, de er bare så flotte.
    Lekkert pyntet også:)
    Ha en flott kveld, klem:)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert Trine!!! Nydelige papirer :-) Likte kjempegodt det under også, utrolig flotte farger.
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Kjempeflott julekort Trine! Skulle ønske lysten til å lage julekort snart smitta over på meg også...
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Så synd at punchen ble ødelagt. Men flott ble det alikevell!
    Maja arkene er så flotte, at jeg til tider har vanskelig for å skjære i dem...
    Ida

    SvarSlett
  5. Nydelig ! Heldig du som har kommet i gang...

    SvarSlett
  6. Nydeligt kort, men sund med punchen. Mn trøblrt seg også.

    SvarSlett
  7. Kjempefint posekort og lykke til med juleproduksjonen:)

    SvarSlett
  8. Dette var et kjempefint og koselig julekort Trine!! Helt enig med deg at disse julearkene fra Maja Design er nydelige...det er nesten så en ikke har råd til å bruke dem..he, he:)
    Jeg har også problemer med noen av puncherne til MS...litt får dårlig kvalitet.
    Lykke til videre med julekortene, og jeg gleder meg til å se flere!

    Klem Mette

    SvarSlett
  9. Så fine! Og så lekkert med de blondekantene!

    SvarSlett
  10. Et kjempe nydelig pose julekort, Trine!
    Lekre mønster ark og motiv til jul:-) Flott dies og puncher du har brukt. Uheldig du er at to stk har gått i stykker da. Tror det var disse mønster arkene jeg kjøpte meg på bikuben idag:-)

    Ønsker deg en strålende helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  11. Nå kom jeg i julemodus, ja! Kjempefine! Enig med deg at gråpapir passer til jula. I år skal alle gaver pakkes inn i gråpapir eller annet resikulerbart papir! Ha en strålende helg. Vi er jo heldige som har høstsola enda noen dager her nord! klem

    SvarSlett
  12. Dette var bare så utrolig flott Trine! Nydelig posekort. Jeg er så enig, disse papirene fra MD er bare kjempe lekkre. Har en bunke liggende på pulten min. Har brukt noen i kveld faktisk, men ikke noe jeg kan publisere ennå ;)
    Ha en fortsatt nydelig helg! -klem-

    SvarSlett
  13. Pene, tror ikke det er så dumt å starte med litt juleproduksjon.

    Det er bare å begynne på et bølgepledd :-) Det siste heklet jeg med litt tykk heklenål i forhold til garntykkelsen, da går det litt hurtigere.

    Ønsker deg en riktig god uke. Turid

    SvarSlett
  14. Så koselig posekort. Nå fikk jeg også lyst til å lage julekort, men etter jeg har flyttet har jeg ikke hatt tid eller plass til å holde på. Men, nå har jeg investert i et arbeidsbord på soverommet så nå skal alt papirstæsjet snart frem igjen. ;)
    Nydelige papirer du har brukt. Klem :)

    SvarSlett
  15. Nydelig julekort du har laget og papiret var helt skjønnt.
    Den rammen du har brukt på skrivefeltet er det en spellbinders dies eller ? Riktig fin var den ;0)

    SvarSlett
  16. kæmpe lækkert kort i skønne farver

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)