torsdag 7. oktober 2010

Endelig nytt kort :)



Endelig fikk jeg lagd et nytt kort. Har kost meg med papirer fra Maja design, de er bare
så vakre. Synes disse telyskortene er så fine, de blir en liten gave i seg selv. Må bare huske
å kjøpe telys, tror jeg skriver det på huskelista med en gang. Motivet er fra Magnolia, 
og er fargelagt med Promarkere. Jenta ble grånisse, fordi jeg ikke har rødfarge som passet
til fargene på papirene. :) Enda en ting å skrive på huskelista. :) Skrivefeltet på innsiden
er stanset ut med en dies fra Nellie Snellen. Ellers har jeg brukt ulike puncher til stjerner, snøkrystaller,blomster og blader.

Nå har jeg et par dager høstferie, og da skal jeg til Hamarøy. Skal prøve å få lagd et kort til før
vi drar i morgen. Hvor blir tiden av????

Riktig god helg til dere alle sammen!

16 kommentarer:

  1. Så koselig julekort du har laget Trine, det motivet er så nydelig. Flott fargelagt:)
    Lekre mønsterark og nydelig pyntet.
    Ja telys kort er gøy å lage, blir flere her også:)
    Riktig god helg til deg, klem:)

    SvarSlett
  2. nydelig kort! Har aldri laget telys kort før, men har lyst å prøve meg på det!;) Vet du om det finnes noe mal på det noen plass?
    -klem fra meg-

    SvarSlett
  3. Nyyydelig telys-kort, Trine!!
    Bare så moro å lage...ikke sant?:-)
    Herlige mønster ark du har brukt fra Maja design.
    Koselig jule Tilda...flott fargelagt!

    Ha en fin høstferie!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Åh så nydelig Trine! Du er så flink. Alltid så mye flott så se her inne. Så deilig med litt ferie. Kos dere masse :) -klem-

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Trine! Hvordan like du Nellie Snellen diesene? Hvilken maskin er de beregnet på? Går det greit i Cuttle buggen?
    Kos deg på Hamarøy!

    SvarSlett
  6. Flotte kort, du er skikkelig flink. Ser vanskeligt ut.

    SvarSlett
  7. Nydelig og stemningsfullt julekort!
    Lekre papirer og nydelig motiv!!
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  8. Syns grånisser kan være flotte også, jeg, og din er da nydelig, Trine ! Kjempefint kort, du har brukt så nydelige papirer og pyntet så fint :-)
    Bare husk å plukke med deg telyspakke neste gang du handler nå :-)
    Ha en god helg !

    SvarSlett
  9. Kjempelekkert kort, motivet var herlig, og fargene du har brukt også !!!

    SvarSlett
  10. Hei Trine
    Takk for hyggelig hilsen i bloggen min:)
    Jeg har vært så fraværende lenge, så sliten av oppstarten på skoleåret...heldigvis litt ferie nå, og så får vi håper det roer seg litt ned frem mot jul.... Særlig!!! dette hørtes ikke helt riktig ut..hehe!!!
    Nei nå skal jeg kose meg med å se mer i bloggen din.

    klem fra Angella

    SvarSlett
  11. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
    Dette telyskortet ditt var også nydelig:)
    Jeg tror nok at det blir flere på meg, flott å gi bort:)

    SvarSlett
  12. takk takk!
    Malen på telyskortet var lett å følge. Artig kort å lage :)

    SvarSlett
  13. Kjempe fint t-lyskort og de er jammen dekrative og flotte!må visst se om jeg får laget noen fler etter vært jeg også,hi,hi.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  14. Nyyydelig t-lyskort!! Kjempeartig å lage disse.
    har blitt noen på meg også. Kjekkt å ha med når jeg skal på julemesse:-)

    SvarSlett
  15. Nydelig kort!!! Jeg har ennå ikke prøvd te-lysekortene.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)