torsdag 4. november 2010

Enda et kurskort :)


Dette kortet lagde jeg også på kurs hos Papirdesign forrige torsdag. Veldig enkelt å lage, og veldig dekorativt.


I dag var jeg innom Papirdesign og handlet litt, og det resulterte i et nytt sånn kort. Jeg kjøpte blant annet sølvservietten under motivet, og en ny puncher til å stanse ut blader. Bildet kommer også fra et utklipsark kjøpt hos Line. På dette kortet har jeg valgt å pynte baksiden av skrivefeltet med mønsterpapir og pynte litt med God Jul og halvperler. Slik blir teksten gjemt inne i kortet. Fikk ikke tatt bilde som yter kortet rettferdighet, det ble litt vanskelig med skinn fra sølvservietten. Jeg ble i alle fall veldig fornøyd. Brukte kort tid og fikk godt resultat. :):)

Så vil jeg takke koselige Venke så mye for at hun har gitt meg denne awarden:


Ta en tur innom bloggen hennes hvis du ikke allerede har vært der. Mye vakkert å se på , og mye inspirasjon å hente.Denne gangen velger jeg å la awarden ligge her til alle dere som stikker innom meg og legger igjen så mange koselige spor. :):)

Ha en fortsatt fin kveld!


8 kommentarer:

  1. Kjempefine kort. Har ikke sett denne bretteteknikken før, men den var lekker =)

    SvarSlett
  2. hold da op, hvor er den bare smuk

    klemmmm

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte lommekort ( er det det det heter???)
    Det er jo så gøy å gå på kurs. Supert å få ny innspirasjon og treffe andre likesinnede. Jeg var på kurs mandag og skal på et til neste uke.

    Ha en gooood kveld. -klem-

    SvarSlett
  4. Disse var flotte, mye spennende bretting på deg for tiden. Gøy! Den sølvservietten var lekker. Klem :)

    SvarSlett
  5. Lekkert Trine!
    Flott bretting på disse kortene.
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  6. Kurs er kjekke greir og man får muligheten til å prøve noe nytt. Flotte kort du har laget :)
    God helg!

    SvarSlett
  7. Oj, dette var flott. Og kan se mer overkommelig ut for en amatør som meg.
    Skal studere dette!
    Du skriver det er veldig enkelt. Da må dette være et bevis på at det enkle er ofte det beste.
    Klem og god helg til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)