torsdag 20. oktober 2011

Blir ikke noe julekort her enda :):)

Ble ikke ferdig noe julekort i dag heller. Men jeg har laga to kort på
bestilling til jobben. Det ene var et brettekort sånn som jeg lærte
på kurset på søndag. Glemte desverre å ta bilde av det før jeg
leverte det.
Her har jeg lagd et kort til en kollega som nettopp
har gått av med pensjon. Ei fantastisk flott dame som det var ekstra
morsomt å lage kort til. :):)

I går bestilte jeg meg to sett med puncher, så nå er det bare
å glede seg til de havner i postboksen. Da skal jeg lage flere
brettekort.

Jeg har brukt skissen til utfordring #39 hos Scrappekammeret,
og jeg rekker akkurat og delta. :)

Tusen takk for alle nydelige kommentarer,
det er utrolig koselig å få.

Fredag i morgen og da skal vi i kulturhuset og se
Alt for daman med guttan fra Rognan. Herlig!!

Trine :)


13 kommentarer:

  1. Lekkert, flott pyntet i herlige fargetoner :)

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvarSlett
  2. Et kjempeflott kort med herlige mønster ark/farger! Så fine dies du har brukt:-) Gøy med nye puncher:-)...blitt to nye MS sett på meg også.
    Kos deg på kulturhuset imorgen!!

    God helg! KLem Laila.

    SvarSlett
  3. Hvor er det smukt... så fint pyntet og dejlige farver. Skønt med nye puncher:-)

    Ha' en god weekend!!!

    SvarSlett
  4. Så nydeligt da....og pyntet på alle sidene.
    Ha ei strålende helg....klem

    SvarSlett
  5. Herlige fargar du har brukt. Dårlig med julekort hos meg også til nå. Må jo bli ferdig med bursdagskort til slekt og venner først :)
    Nå har eg også begynt på boka La Peregrina.
    God helg til deg.

    SvarSlett
  6. Så flott staffelikort i nydelige farger.
    Den hjørnediesen var lekker!
    Klem Kjersti ;o)

    SvarSlett
  7. Sååååå lekkert kort.
    Nydelige farger og oppsett.

    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  8. Nydelig kort i fine farger, damen blir nok glad.
    Så fine ting dere lagde på kurset, det brette kortet må jeg prøve meg på, likte det veldig godt.
    Kos dere med alt for damene, han ene som er med der er samboer med kusina mi.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Nydelig kort i nydelige farger! :-)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort Trine!
    Lekre farger du har brukt:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  11. såååå smukt og så lækre farver
    knus pia

    SvarSlett
  12. julekort?? ...... det e læææææænge tell jul (hi hi)
    Stilig brettekort og flott motiv ;0)
    Ps: hærlig med lilla farge ;0)

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)