mandag 10. oktober 2011

Ny bretteteknikk

Tusen takk for alle koselige kommentarer på teppet mitt, det ble
jeg veldig glad for. Morsomt å gjøre litt andre former for hånd-
arbeid også. :)

I går koste jeg meg med å lage kort til en av mine søstre.
Jeg fant en ny brettetekninkk her, forøvrig en  fantastisk flott
blogg som virkelig er verdt et (mange) besøk. Storkoste meg
mens jeg hold på. Det morsomme med dette kortet er at det
kan ha to forsider. Jeg har satt mitt personlige stempel på
baksiden, men jeg kunne ha satt et bilde isteden.
Brettingen gjør også at kortet får en fin kant øverst.
Blir nok å lage flere slike etter hver. Har juleark liggende
klar her, så neste kort blir et julekort.

Trine :)


 

15 kommentarer:

  1. Kjempelekkert kort, nydelige farger...

    SvarSlett
  2. Nydelig kort i flotte farger!!
    Kjekkt å prøve nye bretteteknikker og denne var flott.
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Det var en fin bretteteknikk! Den kantpunchen med hjerter er bare såå fin :) Som alltid har du brukt herlige farger, og det ble lekkert med alle perlene!
    Gleder meg til å se julekortproduksjonen :)

    SvarSlett
  4. Ååå så lekkert. Super fin brette teknikk. Den må prøves.

    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Åh, så skønt et kort... nydeligt pyntet og en god foldeteknik.

    klemm

    SvarSlett
  6. Hei!
    For en flott jobb du har gjort med det fine teppet ditt!:)
    Brette kortet var kjempefint, og jeg gleder meg til å se det i julepapirer!:)
    Ida

    SvarSlett
  7. Tøff teknikk. Tror kanskje jeg må prøve meg på den selv :)

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kort og så artig bretteteknikk! Teppet ditt var også knallfint !!

    Klem :)

    SvarSlett
  9. Nydelig kort!
    Og kjempefin bretteteknikk:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  10. Det ble virkelig stilig, og teknikken var jo faktisk ganske enkel (noe for mor;)
    Takk for du deler ideer og lenker!

    SvarSlett
  11. Heia Trine!
    Så lekkert brettekort. Nydelige farger + motiv du har brukt - me liiiike!

    klem

    SvarSlett
  12. Kjempeartig bretteteknikk!! Så spreke farger! :-)

    SvarSlett
  13. Så lur bretteteknikk. Den har eg ikkje prøvd med på... ennå :)

    SvarSlett
  14. Hei! Jeg så på tidligere innlegg at du har strikket en mariusgenser! Kan du si ca hvor lang tid du brukte på den? :-)

    SvarSlett
  15. Tusen takk for svar! Nå ble jeg veldig motivert. Jeg begynte på min i dag, og da rekker jeg kaanskje å bli ferdig til jul. :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)