fredag 30. desember 2011

Nytt år og nye muligheter!


 Da er vi snart ved veis ende av 2011. Jeg bruker ikke å ha noen 
nyttårsforsetter, men i år tror jeg at jeg skal ha et, nemlig å ta tiden
tilbake. I sommer fikk jeg meg et herlig hobbyrom. Det har blitt
mest brukt til kontor og minst til hobbyrom og det har jeg tenkt
å gjøre noe med i det nye året. :):)

Her har jeg lagd nyttårskort i julefarger. Det er fordi jeg hadde 
noen herlige Maja-ark liggende, og fordi rødt alltid vil være
min favorittfarge. :)

Her har vi hatt ei fredelig og god julefeiring. Jeg har begynt på
et lite strikkeprosjekt som jeg har storkost meg med. Resultatet
tror jeg kommer til å bli både morsomt og kult, dere skal få se.

Ønsker dere alle et riktig godt og kreativt nyttår!

13 kommentarer:

  1. Nydelig kort Trine!
    Rødt er en flott farge:) Lekkert pyntet.
    Et riktig godt nytt år ønskes deg og dine.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort! Liker at det ikke er alfor mye pynt. Tror nesten jeg må herme litt jeg.... :-)

    SvarSlett
  3. Nydeligt kort igjen....ha eit nytt kreativt år.....klemz

    SvarSlett
  4. Rødt er fint hele året det da :) Så fint motiv du har brukt, søtt og nostalgisk! Kantpunchen er kjempefin.
    Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år (med mere tid til hobby)!

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se strikke prosjektet ditt. Godt nyttår til deg!!!!

    SvarSlett
  6. Et nydeligt nytårs kort... dejlig farve og et lækkert motiv. Her har vi også haft en stille og rolig jul med tid til scrap;-) Glæder mig til at se dit færdige strik.
    Ønsker dig og din familie et rigtigt godt nytår!!!

    SvarSlett
  7. Flott nyttårskort Trine, glad farge og lekkert pyntet.
    Godt nytt år til deg og dine :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Koselig nyttårskort.
    Takk for bloggvennskap i 2011. Gleder meg til å følge deg videre i 2012.
    Liker nyttårsforsettet ditt.
    Vet du hva mitt er? Å sove nok!
    Ikke slankiing og styr, men rett og slett å passe på å få nok søvn....
    Godt nyttår, og klem.

    SvarSlett
  9. Nydelig kort i flotte farger.
    Flott gjennomført fra første til siste side, slik du pleier ;o)

    Godt Nyttår Trine !!!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  10. Heisann

    Stikker innom for å ønske deg et riktig godt nytt år...Gleder meg til å se flere kreative kort fra deg...fra hobbyrommet:)

    Nyttårsklem fra Angella

    SvarSlett
  11. wow så nydeligt kort. Ønsker dig et godt nytår
    knus Pia

    SvarSlett
  12. Et nydelig nyttårskort. Herlig rødfarge og så flotte puncher du har brukt. Bærre lekkert!
    Klem :-)

    SvarSlett
  13. Godt nyttår, kjære Trine! Var så utrolig kosleig å treffe deg før jul. Håper vi sees snart igjen! Stor klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)