torsdag 15. mars 2012

Mer pastellfarger :)

Jeg fikk mange nydelige papir i candyen fra Papirdama
og her har jeg brukt to av dem. Motivet er et gratis motiv
fra Inger Harding, og er fargelagt med Promarkere.
Noen puncher og dieser og så var kortet pyntet. Er litt 
lei min egen stil, så nå tror jeg at jeg må utfordre meg 
selv til å prøve noe nytt. :):)

ProMarker Norge sin utfordring nr 3 er å 
 "Fargelegg i sarte duse farger - litt sånn chabby chic stil".
Er ikke så stilsikker, men tar sjansen på å levere det likevel.

I dag har det vært et fryktelig vær her nord, håper bare
vinteren drar sin kos i samme farta! :)


11 kommentarer:

  1. Så nydeligt et brettekort... skønne farver og et fint farvelagt motiv.. Ha en god aften

    SvarSlett
  2. Et nydelig staffelikort - så lekre farger og søtt motiv:)
    Klem Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Fine og duse farger! Flott malt motiv!
    Klem

    SvarSlett
  4. Flott staffelikort i hærlige duse vårfarger.
    Likte så godt det prikkepapiret...;o)
    Motivet er så skjønnt.
    Kan være kjekkt med utfordringer.Jeg er begynnt på min liste " Kjersti skal gjøre ting hun ikke kan" he he...iallefall kjekkt når det er gjort ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Et ordentlig vårlig og koselig kort.
    Takk for at du deltar hos PMN.

    Klem :o)

    SvarSlett
  6. Kjempesøtt kort, nydelige farger og motiv...

    SvarSlett
  7. Et nydelig kort i lekre farger♥. Søtt motiv og nydelig papir♥.

    Ønsker deg en fin helg:)

    Klem Marita

    SvarSlett
  8. Så lekkert vår-kort.
    Nydelig:)
    Klem Connie

    SvarSlett
  9. Et nydelig kort du har laget!
    Løperen du har sydd er også nydelig. Fint med slike lyse farger nå når det går mot vår.
    Jeg husker også godt pastellene vi brukte på 80-tallet, og da i kombinasjon med brede skulderputer :)

    SvarSlett
  10. Hei igjen Trine!
    Om du titter innom så har jeg noe til deg - som jeg håper du vil ta imot:)
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Hærlige farger til et utrolig flott staffelikort=)
    God påske!!

    Smil fra Sandra

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)