mandag 12. mars 2012

Ny løper mens jeg venter på våren

 Kjøpte noen Tilda-stoffer for ei stund siden. I helga fikk jeg ferdig
 en løper. Tenker å sy flere duker og et par puter også for å gjøre stua 
klar for sommeren. Det kommer ikke til å gå fort, men det er alltid 
kjekt å ha prosjekter gående. :):)

Det ligger også et halvferdig kort her. Leker meg med pastellfarger, 
noe jeg trodde jeg var helt ferdig med etter 80 tallets mintgrønne 
dressjakke, gule bukser og rosa skjorter. Må le høyt når jeg ser bilder 
av meg selv. Men jeg må jo innrømme at det er ganske lekkert med 
kort i pastellfarger. :)

Ønsker dere alle ei fin uke mens vi venter på våren!


12 kommentarer:

  1. Sikke en skøn løber... dejlige forårs farver og så smukt syet. Ha en fin dag!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin løper i nydelige farger.
    Flotte farger.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Så fin vårlig løper! Både farger og stoffer hører våren til. Vi går en fin tid i møte nå :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Fargerik og lekker:)
    Håper våren kommer til dere snart også.
    Veldig heldige i Oslo om dagen.

    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Nydelig løper.....digger stoffa til tilda,så mange flotte farger....Klemz

    SvarSlett
  6. Nydelig løper!
    Lekre farger:)
    He he jeg må også le når jeg ser på bilder av meg fra 80 tallet... Bra tidene forandrer seg.
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  7. Nydelig løper i flotte farger, Tildastoffene er veldig fine, nesten så jeg får lyst til å bli bedre venn med symaskina, Vi liker ikke hverandre ;)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. De løperne der er så fine. >Trur jeg må bestille en til fra mamma :)

    SvarSlett
  9. Så flink du er! Denne ble jo så lekker, herlige vårfarger:)
    Klem Kjersti:)

    SvarSlett
  10. Så flink du er ! Du er kreativ både på kort fronten og lappeteknikk fronten.
    En veldig flott løper.
    Er veldig glad i slike ting.
    Klem
    Lill Anita:)

    SvarSlett
  11. det var en flott og sommerlig løper:) her hos oss er våren kommet godt i gang, det er meldt sol til helgen og jeg har tenkt å kose meg solveggen på hytta:)) og håper å få gjort litt våronne.
    det var også et flott rosa kort under her, så jeg:)

    klem maya

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)