lørdag 6. februar 2010

Jeg har vært på shopping :)




Torsdag var jeg på shopping, tror nesten at bankkortet mitt ble overoppheta. :)  Endelig har jeg fått kjøpt meg en Sissix stansemaskin. En ny Martha Steward pucher, to nye stempler fra by Evy, masse blomster og papir ble også med hjem. Nå flyter det på hobbyrommet, må nok ta en runde med litt rydding i løpet av helga. Har jo veldig lyst å komme meg i gang med symaskinen også.. :)

På kortet her ser dere noen av mine nyanskaffelser i bruk. Papiret er fra Papirdesign. Kortet er mitt bidrag til Sukkersøtt sin utfordring # 71.

Ha en superfin lørdagskveld med eller uten MGP. :)


6 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Nå har jeg lagt deg til i blogglista mi, og jeg gleder meg til å følge med på dine produkter.Hyggelig å bli kjent med flere som syr....Kjempeflott kort du har her, herlig stempel....

    SvarSlett
  2. så du kjøpt deg ei sånn maskin tel slutt. trur e må ønske me litt sånt i 30 årsgave til sommeren. Det hadde vært en super gave å få :D

    Du har laget et nydelig kort, skjønn ikke kor du får alle idean i fra. Her er det vist helt stopp for tida. Mange kort som sku vært laga, men kjem me ikke i gang. Tusen anner teng å gjer først.
    Fant også masse flotte kort lenger ned :)
    Du får ha en fortsatt fin søndag og kos deg med rydding og kortlaging :)

    SvarSlett
  3. Det er bare så morsomt å handle scrappesaker!!Nydelig kort du har laget!! Flott fargekombinasjon og masse herlige detaljer!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Så flott kort du har laget! Det er virkelig en boost med nye scrappesaker :)

    Takk for at du deltar på utfordringen, gode tanker fra Marte

    SvarSlett
  5. wow så super lækkert kort og et herligt motiv sååå sødt

    SvarSlett
  6. Hei-hei!
    Kom tilfeldigvis over bloggen din, og du lager veldig mye fint. Både kort og quilting!!!
    Jeg holder på med begge deler selv, men det blir nok mest kort...
    Setter meg opp som følger. Du er hjertelig velkommen til å kikke innom min blogg :-)

    Hilsen Mona.

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)