mandag 21. desember 2009

Et siste julekort og et morsomt bokmerke




Jeg var egentlig ferdig med julekortene for i år. Har holdt på å rydde på hobbyrommet slik at det kan være gjesterom når vi får julebesøk på tirsdag. Mens jeg holdt på å rydde måtte jeg bare ta små pauser å lage dette kortet. Det blir litt rart å pakke bort julestemplene. Kanskje jeg skulle begynne på neste års julekort i romjula. Jeg har nemlig ikke fått brukt opp alle julearkene jeg har kjøpt. Vi får se hva det blir til. :)



Den eneste julekalenderen jeg har fulgt med på i år, er Drops Design sin. Hver dag er det en ny strikke eller hekleoppskrift. En dag, husker ikke hvilken, kom denne bokmerkenissen frem, og da måtte jeg bare prøve meg på den. Tror den blir en koselig følgesvenn gjennom lange late juledager hvor jeg skal lese mye.

Det kommer til å bli stille er på bloggen noen dager nå. De siste juleforberedelsene skal gjøres, og så skal det feires jul. Men i romjulen da er jeg tilbake.

Jeg ønsker alle som stikker innom bloggen min ei fredfull og god jul, så sees vi snart. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)