lørdag 12. desember 2009

Julekort av papirpose





Slik ble resultatet etter at jeg ble inspirert av et kort på bloggen til Stempelgals verden. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, men her ser fargene blasse ut. Sånn er det med mørketid og dårlig fotograf. :) Papirene er fra Papirdesign og stemplet er fra Penny Black. Jeg har brukt blondepunch og snøkrystallpunch fra Martha Stewart. I tillegg har jeg brukt noen småstempel som jeg ikke husker hvor kommer fra. Jeg hadde en liten stempelulykke nederst i høyre hjørne på baksiden, og da måtte jeg bare sette et stempel over. Snøkrystallene vises dårlig på bildet. Hvis du klikker på det og får det større vises de bedre.

Ha ei fin adventshelg, nå er det ikke så lenge igjen til julen er er. :)

2 kommentarer:

  1. Du er mye på "Furterommet" for tiden ;) Måtte bare legge igjen en hilsen. Bloggen ser kjempebra ut, mye snacks for de med samme interesse. Det er bare å stå på videre!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar. Har blitt litt tid på "furterommet", men ikke så mye som jeg skulle ønsket. Kommer du til byen snart?

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)