søndag 24. januar 2010

Det sner, det sner tiddelibom.....







Ute sner det tett, og jeg sitter og tenker på Sukkersøt sin utfordring denne uken. Det er jo en barnesang som heter Det sner, det sner tiddelibom. :) Kanskje kan jeg lage noe ut fra den sangen.

Her har jeg laget kort i farger som jeg bruker meget sjelden. Fant papirene da jeg var på litt papirshopping på lørdag, og så måtte de bare bli med hjem. Bildet har jeg skrevet ut fra nettet, og det harjeg brukt en gang før. Tror kanskje jeg hadde det i tankene da jeg kjøpte papiret. :)

Ønsker dere en fin søndag!

3 kommentarer:

  1. heeeeeelt nyydelig dette kortet.. åsså såå fint vintage bilder, bare elsker det =) første utfordring kommer i morgen s følg med, å spre ordet =)

    SvarSlett
  2. Å vilket fint kort, gammeldags och fina färger!

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig og delikat kort du har lagd her; kjempeflott. Så hyggelig at du har lagt deg til som følger av bloggen min; det setter jeg pris på.
    Ha en fortsatt fin søndag !
    Mvh
    Turid

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)