mandag 25. januar 2010

Utfordring # 69 hos Sukkersøt







Utfordring # 69 hos Sukkersøt var veldig gøy å jobbe med. Jeg hadde flere ideer, men så fant jeg dette trykket liggende umalt i en boks, og da kom kortet bare flygende ut av hodet mitt. :)
Mitt sangvalg måtte bare bli "Pål sine høner". Stemplene er fra Penny Black, papiret er fra DaisyD`s design, blomstene er satt sammen av puncher, roser og andre blomster, hjertet på forsiden er fra Hänglar, og tekststemplet er fra Kort og Godt. Inne i kortet har jeg pyntet med noen maur, de er stanset ut med Quick- qutz -tang. Jeg koste meg stor med denne oppgaven, men nå er jeg lei av å klippe ut former som blir skjeve og skakke. I løpet av kort tid skal jeg kjøpe meg en Sizzix - maskin eller en Cutlebug det er helt sikkert.

Nå er det kvelden og jeg skal studere skissen til Nord-Salten hobbyklubbs første utfordring. :)

Ha ei fin uke alle sammen!

1 kommentar:

  1. Så flott kort og kreativ løsning på utfordringen!!! Stemplet var skikkelig morsomt!

    Klem Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)