onsdag 27. januar 2010

Mine favorittfarger for tiden



Jeg er litt overrasket over meg selv. Hittill har jeg laget kort fordi jeg trengte ett, eller fordi noen har bedt meg om å lage ett. Mye fordi jeg liker å vite noe om de som skal få kortet slik at jeg kan gjøre det litt personlig.  Etter at jeg begynte å blogge har produksjonen min økt, kan man si. Mye fordi jeg blir inspirert av alle de flotte kortene som dere andre lager, og fordi jeg har prøvd meg på noen utfordringsblogger. Det er utrolig avslappende å sitte på hobbyrommet å kose seg med kortlaging. Håper at jeg snart kommer i gang med litt sying også, men dagene strekker ikke helt til.

Her kommer et kort i mine favorittfarger (for tiden). Endelig har jeg klart å få brukt en av pyntenålene jeg kjøpte hos Trel. no før jul. De lilla blomstene kjøpte jeg hos Smykkesteinen i helga, husker ikke merke. Bladene har jeg også hatt liggende ei stund uten å få brukt dem, men her ble de fine. Er veldig glad i stempel fra Sarah Kay, spesielt dette.

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort med masse flotte detaljer!!! Er enig med deg at dette stempelet er utrolig søtt:-)
    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort, Trine! Både stempelet og fargene er så nydelige :)

    Synes det er så kjekt å se deg på de sukkersøte utfordringene, så det skal du bare fortsette med!

    Klem fra Hanne :)

    SvarSlett
  3. Så delikat og lekkert både i farger og oppsett!
    Nydelig malt stempelmotiv også!!
    Ha en koselig torsdag!
    Klem fra Kari

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)