fredag 1. januar 2010

Godt nyttår!


Riktig godt nytt år til alle dere som er innom bloggen min. Her ser dere litt av det vi så fra altanene i går ved midnattstid.
I fjor på denne tiden hadde jeg ingen tanker om å delta i bloggverden, mens nå opptar det meg ganske mye. Bloggen min ble starta av min datter i sommer, men det gikk ei god stund før jeg selv overtok. Først i september var jeg i gang helt på egen hånd. Det er til stor glede og inspirasjon å følge bloggene deres, og så er det veldig koselig å få kommentarer på eget arbeid.
Jeg hadde store planer om å komme meg i gang på hobbyrommet, men så begynte jeg å lese i Herbjørg Wassmos siste bok Hundre år. Har stormlest i to dager, og blir helt grepet av historien til hennes familie. I dag har jeg gjort begynnelsen på et kort, kanskje blir det ferdig i morgen.

Ser at kreativiteten allerede sprudler hos mange av dere, og det er mye spennende å se.

Ha ei riktig god nyttårshelg!

1 kommentar:

  1. Takk for koselig tilbakemelding. Dette bildet var veldig stilligt. Godt kreativt nytt år til deg Trine

    Hilsen Mia

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver kommentar til meg, det setter jeg stor pris på. :)